Obchodní podmínky

 

 

Důležité upozornění. 

Nejsme internetový obchod.
Nezasíláme žádné marketingové sdělení. Váš e-mail a vaše údaje slouží pouze ke korespondenci a doladění výroby aranží a pro objednání dopravy vámi objednaných zakázek e-mailem k vám. Nezasíláme nikdy žádné marketingové sdělení. Vaše objednávky a dotazy či poptávky zasílejte pouze písemně a e-mailem na e-mailové adresy:  pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@sezanm.cz. Zakázky zadávané osobně v našem krámku jsou anonymní, zadáváte pouze svůj telefon, bez jména. Váš telefon slouží jen pro případné další dotazy k výrobě dárkových aranží, či k avizaci termínu vyzvednutí zakázky.

 

* Jsme zařazeni do EET. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 

* Zároveň je prodávající povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin na vámi zadanou e-mailovou adresu. V takovémto případě  zašleme doklad meilem dodatečně. Dle novely zákona o EET od 1.3.2018 se nevztahuje na platku platební kartou. Platby kartou je nutné hlásit  předem.

* Z důvodu několika neseriozních zákazníků a nepřevzetí objednaných zakázek přes DPD, zasílám ve většině případech zakázky pouze  s platbou předem. Nemohu si dovolit platit dopravné nepřevzetých zakázek, nehledě na to, že nepřevzaté zakázky jsou pro mě dále neprodejné.

* U dobírek je faktura přílohou zásilky, nebo zaslana elektronicky.

* Ceny aranží ve všech proklicích jsou orientační. Cena je kalkulováva vždy s ohledem na aktuelní ceny v maloobchodu. Může se stát, že cenu aranže není možno dodržet z důvodu zvýšení ceny jednotlivých prvků aranže.

 

Upozornění:

* Zasíláme i na Slovensko - IBAN k zahraniční platbě dodáme, avšak jedině s podmínkou, že poplatky bance nejdou na náš vrub, ale veškeré poplatky s převodem zaplatí objednatel. Toto opatření je na základě zkušenosti, kdy nám byl poplatek za transakci stržen z účtu a tento nepokryl ani rabat a zakázka se témto stává ztrátovou. V takovém případě odstupujeme od objednávky, peníze vrátíme, avšak bez navrácení poplatku za zahraniční bankovní transakci.

* Vzhledem ke zkušenostem s některými platbami ze zahraničí zavádím následující:

U platby zadejte OUR -  veškeré poplatky platí plátce, nikoliv SHA - sdílenou platbu. Poplatky banky tvoří stokoruny a buď bych pracovala zadarno, nebo se ztrátou. Pakliže zadáte sdílenou platbu, poplatek bude odečten z hodnoty vyráběného daru. Pakliže je poplatek větší, jak hodnota dárku, nebo třeba například i gravírované služby, od zakázky odstupuji a peníze vrátím ponížené o poplatek.  

 

* Při reklamaci vadné klíče je nutné brát zřetel na tyto následující fakta:

Kopie klíče se doporučuje vyrábět pouze z původního klíče, zakoupeného se zámkem. Každá vyrobená kopie z kopie s sebou nese jisté odchylky, kdy nově vyrobený klíč nemusí být totožný s originálem. 

Reklamace může být uznána pouze při předložení vyrobeného klíče spolu se zámkem. V případě nutnosti Vám zámek na výměnu zámkové vložky na přechoidnou dobu zapůjčíme za úhradu, kterou při vrácení zapůjčené náhraní zámkové vložky vám vrátíme zpět.

Ve většině případech reklamací se jedná ne o špatný klíč, ale o opotřebovanou zámkovou vložku.

V případě zjištění, že zámková vložka je neopotřebovaná a vyrobený klíč přesto není v pořádku, peníze za klíč vrátíme, nebo vyrobíme klíč nový - zdarma.

Vyrábíme kopie klíčů zámků, které jsou jako náhradní díly běžně dostupné v ČR. Na zámkové vložky vyrobené v Číně nebo v Polsku polotovary v ČR dostupné nejsou.

 

Přišla vám záslika poškozena, částečně nebo úplně zničená?

* V případe poškozené zásilky při přepravě DPD kontaktujte přepravce, sepište reklamační protokol, který jim a společně i mi spolu s fotografiemi zničené zásilky zašlete na meil, abychom mohli situaci dořešit. Bez fotodokumentace reklamace není reklamace u přepravní služby možná a v žádném případě není úspěšná.

* V případě poničení části zásilky poničenou zakázku je nutné zaslat  zpět s vyčíslením ceny za dopravu nebo poštovného, kterou vám uhradím obratem na účet. 

* Poté společně domluvíme další postup,  zdali počkáme na vyjádření reklamace přepravy, nebo Vám zašlu zakázku znova - řešíme individuelně. Podmínkou je vrácení poničené nebo znehodnocené zásilky zpět.

* Vždy se snažíme vše vyřešit k oboustranné spokojenosti. Nelze si ponechat ale poškozenou část zásilky a požadovat zaslání celé nové, neboť i poškozená zásilka má jistou finanční hodnotu, kterou je nutné zohlednit.

* Přepravní službou lze zaslat z důvodu obtížnosti balení max. 5 - 10 aranží. Při objednávce většího množství aranží je nutné si zajistit odvoz nejlépe vlastními prostředky, kdy využijete vlastní služební vůz a tato přeprava vyjde i levněji a hlavně bezpečněji. Nebo využít našeho dovozu, ale pouze v rozsahu osobního automobilu. Toto opatření zavádíme z důvodu bezpečného převozu, jelikož nejme schopni ovlivnit, jak přepravní služby se zásilkami zvláště před Vánocemi zacházejí a reklamace poškozené zásilky je u přepravní služby dle našich zkušeností téměř nemožná.

PODROBNĚJŠÍ NÁVODY NA POUŽITÍ SLUŽEB

 

Aranže hotovosti - bankovek a mincí:

Jak to funguje? Pracuji pouze s originály bankovek.

* Aranžovaný finanční obnos doručíte osobně do krámku na ulici Střední 4, nebo bankovním převodem. Na tento obnos dostanete potvrzení. Tyto bankovky mohou být rozměněny na menší hodnoty - vše dle domluvy. Domluvíte si termín převzetí aranže bankovek a doplatek za aranži.

* Aranži lze zaplatit i platbou předem nebo na dobírku. 

 

Dekorativní perníky:

Přijímáme objednávky na dodávku dekorativních  perníčků, určených jako dekorace svatební tabule, oslav narozenin, či děkovná srdce pro rodiče ženicha a nevěsty, děkovná srdce pro kmotry na křtiny,dekorace vánoční a jako firemné loga apod. 

Perníky jsou velice kásně a luxusně zdobené zkušenou paní perníkářkou.

Minimální doba dodání  2 - 3 týdny od závazné objednávky a zaplacení zálohy, kterou požadujeme pro případ nevyzvednutí zakázky.

 

Gravírované štítky, razítka, tisky permanentek a svatebních oznámení apod:

Lze zaslat i poštou v rámci ČR buď platbou předem, nebo na dobírku po úhradě 70% zálohy.

Při zadání  do výroby je nutná úhrada 70% zálohy pro případ nepřevzetí, nebo storna již rozpracované, či vyrobené zakázky - dle Všeobecných obchodních podmínek, které jsou k dispozici na našich web. stránkách. 

Nepřevzeté zakázky s konkretním jménem nebo  logem jsou pro nás v takovém případě dále nepoužitelné a neprodejné. 

 

 tel. 774 883 582

Kontaktní formulář

Položky označené * (hvězdičkou) jsou povinné.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.