Obchodní podmínky
* Všechny objednávky pište prosím emailem, do přednětu pište datum, na kdy zakázku potřebujete mít doma. Rovněž samozřejmě je možné objednávky zadat osobně v našem krámku prac.dny 8.30 - 17 hodin.
* Standartní dodací doba je cca 10 -14 dnů. Termín dodání vzhledem ale k datumu oslavy samozřejmě zohledňuji.
* Expresní příplatek 100,- Kč
* Důležitá informace k uvádění mých www.stránek na dárkových etiketách: Mé stránky www.darkove.sluzby.cz, které na mých etiketách uvádím, je můj podpis - můj nápad - má grafika - mé autorství. Proto cena za návrh a tisk dárkových etiket může se pohybovat v cenách například okolo 150,- Kč u jednokusových zakázek např. etikety za láhev whisky. Pakliže požadujete na etikety www stránky své firmy, nebo žádné, tedy ani mé, jedná se už o prodej grafické práce a tam se běžně všude účtují stokorunové částky. Já si účtuju v tomto případě příplatek - cenu 100,- Kč, o kterou se navýší cena za zakázku.
* Veškeré aranže je náročná ruční práce a je mým duševním vlastníctvím.
* Veškeré gravírovsané štítky jsou duševním vlastníctvím grafiků výroby štítků.
* Jakékoliv dotazy ozledne zboží a služeb směřujte na email:
sluzbyprovsechny@seznam.cz nebo pstrosova.ostrava@seznam.cz
V době jakékoliv dovolené nejsme přítomni o obvykle nemáme možnost vyřídit e-maily. Pakliže máte dotaz či objednávku na toto období, bohužel nebudeme schopni toto pro vás vyrobit. Pakliže máte objednávku či dotaz na pozdější dobu, prosím do předmětu zprávy e-mailu přidejte datum, na kdy objednávku potřebujete (pro lepší vytřídění přijatých objednávek po dovolené). Děkuji za pochopení. Alena Pštrosová
Důležité upozornění.
Nejsme internetový obchod.
Nezasíláme žádné marketingové sdělení. Váš e-mail a vaše údaje slouží pouze ke korespondenci a doladění výroby aranží a pro objednání dopravy vámi objednaných zakázek e-mailem k vám. Nezasíláme nikdy žádné marketingové sdělení. Vaše objednávky a dotazy či poptávky zasílejte pouze písemně a e-mailem na e-mailové adresy: pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@sezanm.cz. Zakázky zadávané osobně v našem krámku jsou anonymní, zadáváte pouze svůj telefon, bez jména. Váš telefon slouží jen pro případné další dotazy k výrobě dárkových aranží, či k avizaci termínu vyzvednutí zakázky.
Platby přijímám pouze v krámku v hotovosti, platebním terminálem - kartou nebo převodem na účet.
V žádním případě nestačí mi zaslat naskenovaný kontrolní ústřižek o platbě poštovní poukázkou.
Důvod:
Stalo se mi, že mi jedna zákaznice po urgenci, kdy ji konečně zašlu zakázku, zaslala naskenovaný kontrolní ústřižek Poštovní poukázky. Na kontrolním ústřižku bylo správné číslo účtu, avšak platba nedošla ani za týden, za dva a v reklamačním řízení s Českou poštou po 30 dnech jsem se dověděla, že na hlavním podacím lístku bylo uvedené číslo chybné, peníze byly obratem paní zaslány zpět. Vyrobená zakázka byla paní převzetá avšak GRATIS. Kdyby to byl omyl, který se stát může, byl by omyl napraven, ale jelikož peníze byly vráceny dle reklamačního řízení ještě před mým zasláním zakázky, což jsem samozřejmě nevěděla, BYL TO ZCELA JISTĚ ZÁMĚR!
Proto platby tímto stylem již nepřijímám.
* Jsme zařazeni do EET. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
* Zároveň je prodávající povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin na vámi zadanou e-mailovou adresu. V takovémto případě zašleme doklad meilem dodatečně. Dle novely zákona o EET od 1.3.2018 se nevztahuje na platku platební kartou. Platby kartou je nutné hlásit předem.
* Z důvodu několika neseriozních zákazníků a nepřevzetí objednaných zakázek přes DPD, zasílám ve většině případech zakázky pouze s platbou předem. Nemohu si dovolit platit dopravné nepřevzetých zakázek, nehledě na to, že nepřevzaté zakázky jsou pro mě dále neprodejné.
* U dobírek je faktura přílohou zásilky, nebo zaslana elektronicky.
* Ceny aranží ve všech proklicích jsou orientační. Cena je kalkulováva vždy s ohledem na aktuelní ceny v maloobchodu. Může se stát, že cenu aranže není možno dodržet z důvodu zvýšení ceny jednotlivých prvků aranže.
Upozornění:
* Zasíláme i na Slovensko - IBAN k zahraniční platbě dodáme, avšak jedině s podmínkou, že poplatky bance nejdou na náš vrub, ale veškeré poplatky s převodem zaplatí objednatel. Toto opatření je na základě zkušenosti, kdy nám byl poplatek za transakci stržen z účtu a tento nepokryl ani rabat a zakázka se témto stává ztrátovou. V takovém případě odstupujeme od objednávky, peníze vrátíme, avšak bez navrácení poplatku za zahraniční bankovní transakci.
* Vzhledem ke zkušenostem s některými platbami ze zahraničí zavádím následující:
U platby zadejte OUR - veškeré poplatky platí plátce, nikoliv SHA - sdílenou platbu. Poplatky banky tvoří stokoruny a buď bych pracovala zadarno, nebo se ztrátou. Pakliže zadáte sdílenou platbu, poplatek bude odečten z hodnoty vyráběného daru. Pakliže je poplatek větší, jak hodnota dárku, nebo třeba například i gravírované služby, od zakázky odstupuji a peníze vrátím ponížené o poplatek.
* Při reklamaci vadné klíče je nutné brát zřetel na tyto následující fakta:
Kopie klíče se doporučuje vyrábět pouze z původního klíče, zakoupeného se zámkem. Každá vyrobená kopie z kopie s sebou nese jisté odchylky, kdy nově vyrobený klíč nemusí být totožný s originálem.
Reklamace může být uznána pouze při předložení vyrobeného klíče spolu se zámkem. V případě nutnosti Vám zámek na výměnu zámkové vložky na přechoidnou dobu zapůjčíme za úhradu, kterou při vrácení zapůjčené náhraní zámkové vložky vám vrátíme zpět.
Ve většině případech reklamací se jedná ne o špatný klíč, ale o opotřebovanou zámkovou vložku.
V případě zjištění, že zámková vložka je neopotřebovaná a vyrobený klíč přesto není v pořádku, peníze za klíč vrátíme, nebo vyrobíme klíč nový - zdarma.
Vyrábíme kopie klíčů zámků, které jsou jako náhradní díly běžně dostupné v ČR. Na zámkové vložky vyrobené v Číně nebo v Polsku polotovary v ČR dostupné nejsou.
Přišla vám záslika poškozena, částečně nebo úplně zničená?
* V případe poškozené zásilky při přepravě DPD kontaktujte přepravce, sepište reklamační protokol, který jim a společně i mi spolu s fotografiemi zničené zásilky zašlete na meil, abychom mohli situaci dořešit. Bez fotodokumentace reklamace není reklamace u přepravní služby možná a v žádném případě není úspěšná.
* V případě poničení části zásilky poničenou zakázku je nutné zaslat zpět s vyčíslením ceny za dopravu nebo poštovného, kterou vám uhradím obratem na účet.
* Poté společně domluvíme další postup, zdali počkáme na vyjádření reklamace přepravy, nebo Vám zašlu zakázku znova - řešíme individuelně. Podmínkou je vrácení poničené nebo znehodnocené zásilky zpět.
* Vždy se snažíme vše vyřešit k oboustranné spokojenosti. Nelze si ponechat ale poškozenou část zásilky a požadovat zaslání celé nové, neboť i poškozená zásilka má jistou finanční hodnotu, kterou je nutné zohlednit.
* Přepravní službou lze zaslat z důvodu obtížnosti balení max. 5 - 10 aranží. Při objednávce většího množství aranží je nutné si zajistit odvoz nejlépe vlastními prostředky, kdy využijete vlastní služební vůz a tato přeprava vyjde i levněji a hlavně bezpečněji. Nebo využít našeho dovozu, ale pouze v rozsahu osobního automobilu. Toto opatření zavádíme z důvodu bezpečného převozu, jelikož nejme schopni ovlivnit, jak přepravní služby se zásilkami zvláště před Vánocemi zacházejí a reklamace poškozené zásilky je u přepravní služby dle našich zkušeností téměř nemožná.
Kupující který nakupuje „na IČO“ – uvede při uzavírání kupní smlouvy jméno své firmy a IČO, je tímto považován za podnikatele a tímto se na něj nevztahuje právo ochrany spotřebitele (Nemá právo na vrácení zboží koupeného přes internet do 14 dnů a nelze vrátit zboží vyrobené na míru). Lze pouze zboží reklamovat pro vady práce či materiálu.
Upozorňujeme naše zákazníky, že na zboží na zakázku vyrobené dle přání spotřebitele, není možné dle zákona uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů. (v případě že si kupující objedná výrobek s vlastním rozměrem, tiskem, textem na míru, nebo upraveno jiným způsobem)
PODROBNĚJŠÍ NÁVODY NA POUŽITÍ SLUŽEB
Aranže hotovosti - bankovek a mincí:
Jak to funguje? Pracuji pouze s originály bankovek.
* Aranžovaný finanční obnos doručíte osobně do krámku na ulici Střední 4, nebo bankovním převodem. Na tento obnos dostanete potvrzení. Tyto bankovky mohou být rozměněny na menší hodnoty - vše dle domluvy. Domluvíte si termín převzetí aranže bankovek a doplatek za aranži.
* Aranži lze zaplatit i platbou předem nebo na dobírku.
Dekorativní perníky:
Přijímáme objednávky na dodávku dekorativních perníčků, určených jako dekorace svatební tabule, oslav narozenin, či děkovná srdce pro rodiče ženicha a nevěsty, děkovná srdce pro kmotry na křtiny,dekorace vánoční a jako firemné loga apod.
Perníky jsou velice kásně a luxusně zdobené zkušenou paní perníkářkou.
Minimální doba dodání 2 - 3 týdny od závazné objednávky a zaplacení zálohy, kterou požadujeme pro případ nevyzvednutí zakázky.
Gravírované štítky, razítka, tisky permanentek a svatebních oznámení apod:
Lze zaslat i poštou v rámci ČR buď platbou předem, nebo na dobírku po úhradě 70% zálohy.
Při zadání do výroby je nutná úhrada 70% zálohy pro případ nepřevzetí, nebo storna již rozpracované, či vyrobené zakázky - dle Všeobecných obchodních podmínek, které jsou k dispozici na našich web. stránkách.
Nepřevzeté zakázky s konkretním jménem nebo logem jsou pro nás v takovém případě dále nepoužitelné a neprodejné.