Služby pro všechny s.r.o.

Pátek 31. května a 7.června 2019 máme otevřeno pouze do 12 hodin, sobotní odběr zakázek 1. a 8.června 2019 není možný. 

Dovolená   30.8. - 9.9.2019

 

Máme spoustu krásných dárků k odběru ihned od narozeninových čokolád, láhví vín a  alkoholu s dárkovými etiketami, dárků k promoci, svatební, aranže a dortíky z dětských plen, ručníků a osušek, dárkových krabic a jiných pozorností - vše najdete podrobněji rozepsáno v jednotlivých proklicích na pravé straně.

Rovněž máme vždy dárečky k odběru ihned s ohledem na roční období, od Valentýna, MDŽ, svátků jara, Velikonoc, období čarodejnic, konce školního roku, prázdnin, začátku školního roku, Mikuláše, Vánoc a Nového roku. 

Aranže s  konkrétními jmény vyrobím na objednávku na základě osobní návštěvy v našem krámku nebo písemné objednávky e-mailem. Telefonicky objednávky nepřijímám. Telefonem podávám pouze základní informace, kdy vás stejně navedu na písemný konkrétní dotaz -  na který písemně odpovím.

Tel. 775 954 004 nebo přímo na mě 774 883 582

pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@seznam.cz

 

V době dovolené nejsme přítomni o obvykle nemáme možnost vyřídit e-maily. Pakliže máte dotaz či objednávku na toto období, bohužel nebudeme schopni toto pro vás vyrobit. Pakliže máte objednávku či dotaz na pozdější dobu, prosím do předmětu zprávy e-mailu  přidejte datum, na kdy objednávku potřebujete (pro lepší vytřídění přijatých objednávek po dodolené). Děkuji za pochopení. Alena Pštrosová

 

Platby přijímám pouze v krámku v hotovosti, platebním terminálem - kartou nebo převodem na účet.

V žádním případě nestačí mi zaslat naskenovaný kontrolní ústřežek o platbě poštovní poukázkou.

Důvod:

Stalo se mi, že mi jedna zákaznice po urgenci, kdy ji konečně zašlu zakázku na kterou spěchá, zaslala naskenovaný kontrolní ústřižek Poštovní poukázky. Na kontrolním ústřižku bylo správné číslo účtu, avšak platba nedošla ani za týden, za dva a v reklamačním řízení s Českou poštou jsem se dověděla, že na hlavním podacím lístku bylo uvedené číslo chybné, peníze byly obratem paní zaslány zpět. Vyrobená zakázka byla paní převzetá avšak GRATIS. Kdyby to byl omyl, který se stát může, byl by omyl  napraven, ale jelikož peníze byly vráceny ještě před zasláním zakázky, což jsem samozřejmě v době odesílání zakázky nevěděla, BYL TO ZCELA JISTĚ ZÁMĚR!

Proto platby tímto stylem již nepřijímám.

 
 

Důležité upozornění. 

Nejsme internetový obchod.
Nezasíláme žádné marketingové sdělení. Váš e-mail a vaše údaje slouží pouze ke korespondenci a doladění výroby aranží a pro objednání dopravy vámi objednaných zakázek e-mailem k vám. Nezasíláme nikdy žádné marketingové sdělení. Vaše objednávky a dotazy či poptávky zasílejte pouze písemně a e-mailem na e-mailové adresy:  pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@sezanm.cz. Zakázky zadávané osobně v našem krámku jsou anonymní, zadáváte pouze svůj telefon, bez jména. Váš telefon slouží jen pro případné další dotazy k výrobě dárkových aranží, či k avizaci termínu vyzvednutí zakázky.

* Z důvodu několika neseriozních zákazníků a nepřevzetí objednaných zakázek přes DPD, zasílám ve většině případech zakázky pouze  s platbou předem. Nemohu si dovolit platit dopravné nepřevzetých zakázek, nehledě na to, že nepřevzaté zakázky jsou pro mě dále neprodejné.

Přišla vám záslika poškozena, částečně nebo úplně zničená?

* V případe poškozené zásilky při přepravě DPD kontaktujte přepravce, sepište reklamační protokol, který jim a společně i mi spolu s fotografiemi zničené zásilky zašlete na meil, abychom mohli situaci dořešit. Bez fotodokumentace reklamace není reklamace u přepravní služby možná a v žádném případě není úspěšná.

* V případě poničení části zásilky poničenou zakázku je nutné zaslat  zpět s vyčíslením ceny za dopravu nebo poštovného, kterou vám uhradím obratem na účet. 

* Poté společně domluvíme další postup,  zdali počkáme na vyjádření reklamace přepravy, nebo Vám zašlu zakázku znova - řešíme individuelně. Podmínkou je vrácení poničené nebo znehodnocené zásilky zpět.

* Vždy se snažíme vše vyřešit k oboustranné spokojenosti. Nelze si ponechat ale poškozenou část zásilky a požadovat zaslání celé nové, neboť i poškozená zásilka má jistou finanční hodnotu, kterou je nutné zohlednit.

Upozornění pro objednávání:

* Své aranže prosím objednávejte s dostatečným předstihem - o výrobu aranží je celkem dost velký zájem a nelze reagovat okamžitě zasláním zakázky obratem. Snažím se sice vyjít vstříc i spěšným zakázkám, ale za situace odsunutí jiných, objednávejte pouze písemnou formou na meil pstrosova.ostrava@seznam.cz. I u tel.dotazů vás budu odkazovat na písemnou formu poptávek. Jen tak lze mít přehled o jednotlivých objednávkách a termínech. 

* Ceny aranží ve všech proklicích jsou orientační. Cena je kalkulováva vždy s ohledem na aktuelní ceny v maloobchodu. Může se stát, že cenu aranže není možno dodržet z důvodu zásadního zvýšení ceny jednotlivých prvků aranže, drobné změny do cen nepromítám.

*  NOVINKA - u objednávky, prosím, do předmětu emailu zapište termín, na kdy aranži nutně nejpozději potřebujete, je to pro mou lepší orientaci při vyřizování zakázek.

 

Obecně platí k objednávkám.

 

* Pro zákazníky z Ostravy a okolí můžete provést objedávky i osobně v našem krámku Služby pro všechny na ulici Střední 4 v centru Ostravy.

 

* V případě objednávek pro mimoostravské zákazníky proveďte objednávku písemně přes kontaktní formulář nebo nejlépe meilem na adrese: pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@seznam.cz

 

* Důležité upozornění - pokud nezvedám telefon, zavolám Vám zpět v co nejkratší době. Dopoledne pracuji jinde a osobně mě zastihnete v našem krámku v pracovní dny zhruba po 13té hodině. Tel. 774 883 582 nebo na manžela 775 954 004

 

* Své aranže prosím objednávejte s dostatečným předstihem - z důvodu většího počtu objednávek se doba výroby může prodloužit.

 

*  NOVINKA - u objednávky prosím do předmětu meilu zapiště termín, na kdy aranži nutně nejpozději potřebujete, je to pro mou lepší orientaci při vyřizování zakázek.

 

* Termíny dodání se mi počtem objednávek prodlužují na min. 1 týden, ale samozřejmě jsme schopni operativně vyřídit objednávku i dříve (po vzájemné dohodě vyjímečně i do druhého dne).

 

* Výroba štítků, tisk permanentek a pozvánek, výroba dekorativních perníků  a složitější aranže vyžadují  zaplacení zálohy 70% převodem, nebo v hotovosti v našem krámku na ulici Střední 4 v centru Ostravy, bez zaplacení zálohy nelze objednávky zadat do výroby, z důvodu nepřevzetí zakázky nebo zrušení již rozpracované zakázky. Takové zboží je pro nás dále neprodejné. Vše je ale podrobně popsáno v jednotlivých sekcích nabídky našich služeb a v našich obchodních podmínkách.

 

* Při zasílání na balíků využíváme přepravní služby DPD a pro předání potřebuji Vaši adresu a  Váše tel. číslo, pro kontakt s kurýrem přepravy. Cena poštovného je od 179,- Kč (s ohledem na váhu). Dobírku, nebo  doplatek zakázky platíte kurýrovi dobírkou.

 

* U pozvánek, štítků, etiket, permanentek apod. lze pro ušetření Vašich financí zaplatit celá částka převodem předem,  zasíláme pak doporučeným psaním za cenu poštovného od 69,- Kč (s ohledem na váhu zakázky)

 

* U aranží bankovek, tyto mi zašlete na účet, který Vám napíšu do meilu. Cenu za aranži platíte kurýrovi dobírkou. U spěšných zakázek po dohodě lze zaplatit celou částkou dobírkou při převzetí.

 

* Všeobecné podmínky najdete v samostatném prokliku

 

* Najdete nás v průchodu u tramvajové zastávky Nová Karolína - směr Poruba, hned za prodejnou outdoorové výbava a oblečení HUSKY, dříve prodejna AUTO HELLER, z druhé strany naší prodejny sousedíme s prodejnou se zbraněmi a průchodem projdete do parku směr Dům umění.

 

 

Náš krámek jistě lehce najdete:

Tel. 774 883 582, 775 954 004

 

Kontaktní formulář

Položky označené * (hvězdičkou) jsou povinné.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.