Služby pro všechny s.r.o.

 

 

Nabízíme jakékoliv varianty dárků na všechny příležitosti. U jakékoliv aranže vám dle vaší poptávky zašlu kalkulaci písemně do emailu s ohledem na zvýšené ceny veškerých ingrediencí.

Ceny u jednotlivých fotek je nutno brát jako cenu orientační v době pořízení fotek. 

Není v mách silách upravovat cenu u každé fotečky zvlášť.

 

Vzhledem k naší dovolené 28.2.-16. března 2024 by bylo dobré velikonoční objednávky realizovat do naší plánované dovolené a  pro opozdilce ihned po našé dovolené - je nutno reagovat včas, avšak během dovolené nebudu zasílat kalkulace k úhradě předem. 

 

* Jelikož nejsme klasický internetový obchod - veškeré uvedené ceny na našich stránkách jsou pouze orientační a mohou se lišit od průběžně nových cen U nás si můžete objednat jakoukoliv službu, jakoukoliv aranži - do emailu vám každou jednotlivě nacením. Zakázky máme cca min. na 14 dní dopředu - expresní zakázky po dohodě upřednostním. Závaznou zakázkou je platba předem - jelikož se jedná o zakázky na míru - nevyzvednuté by byly dále neprodejné.

* Objednávky přijímám zásadně písemně a to pouze emailem pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@seznam.cz. Podklady pro platbu předem nebo zálohy zasílám písemně.

 

* Poptávky zasílejte  prosím písemně na email pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@seznam.cz.

 

* Jelikož nejsme internetový obchod - veškeré uvedené ceny na našich stránkách jsou pouze orientační a mohou se lišit od průběžně nových cen.

 

* Ceny aranží proto budou v reálu o 10 - 20% dražší, než je v popisech veškerých aranží.

 

* Dodací doba zakázek objednaných emailem je zhruba do 14ti dnů od její úhrady

 

* Přijímám samozřejmě i objednávky v kamenné prodejně - termín dohodou dle vaší potřeby a vytíženosti. U aranží z uzenin je nejlépe  objednávat min. 3 až 5 dnů dopředu. 

 

* Závaznou objednávkou je úhrada zakázky, úhradou si rezervujete termín dodání. 

* Epresní příplatek pro výrobu zakázek k zaslání  do dvou dnů je 150,- Kč

* Dovolené a omezení provozu jsou vypsány v jednotlivých proklicích

* Během dovolené nepřijímám žádné objednávky a nevyřizuji emaily.

* Veškeré aranže je náročná ruční práce a je mým duševním  vlastníctvím. 

* Veškeré gravírovsané štítky jsou duševním vlastníctvím grafiků výroby štítků.

* Kalkulaci vám vždy udělám na míru a dle současných cen. Je z podivem, jak stoupají ceny jak drobnůstek, tak cen potravin. V současné době dochází k velkému nárustu jak aranžerských drobnůstek, tak i potravin a láhví alkoholu. Obrázky na internetu a jejich ceny jsou jen informativního rázu - nejsme klasický internetový obchod, kde za danou cenu přidáváte do košíku. Ceny se snažím upravovat, ale ne vždy stačím upravit všechny. Fotografie aranží a jejich popisy, vč. cen vznikají postupně od roku 2012.

 

* Dárkové koše nebo jakékoliv aranže na objednávku - horní cenovou hladinu  si stanovíte sami, já vše podle toho doladím. Způsoby balení ingrediencí - vše vyrobím s ohledem na vámi objednanou výslednou cenu, kterou požaduji u objednávek uvést. U dražších aranží si mohu dovolit použít líbivější typy dražších stuh, typ dozdobení apod.,  což u levných aranží není možné.

 

* Do aranží z uzenin a sýrů i dod árkových košů používám uzeniny maďarské CSABAI a uzeniny trvanlivé maďarského typu. Jelikož jsem už byla za celá léta praxe 2x dotazována o předání podrobného rozpisu použitého materiálu a předložení účtenek o nákupu zboží - tak tyto rozpisy u mých aranží nepředkládám. Nejsem opravář plynového kotle, toto je při výrobě aranží nemožné. Účtenky  (ani fotokopie) z nákupu materiálu neposkytuji, ty mám pouze pro potřebu účetnictví. Já sama osobně si neumím si představit např. zajít do květinářství s dotazem, zdali mi poskytnou nabývací doklady  a  účty za nákup květin, zeleně při výrobě kytice. Cena za hotovou aranži je smluvní, je stanoven  objednatelem při objednávce vzájemnou dohodou mezi prodávajícím (výrobcem) a spotřebitelem (spotřebitelem).

* Cena za aranži zahrnuje nejem cenu za samotný materiál, uzeniny, sýry, květiny, sušiny,  úchyt nebo košík potřebný k výrobě aranže. Cena obsahuje i cenu za samotný  nápad, um, jak daný výrobek vyrobit, samotný čas za práci při výrobě, nákup potřeb k upevnění, čas na nákup surovin,  náklady  na  dovoz surovin apod.

 

 

Styl objednáváni:

* Objednávky přijímám pouze emailem. Termíny vyřízení jsou cca do 10 - 14 dnů, v případě potřeby i dříve.

* Do emailu pstrosova.ostrava@seznam.cz  mi prosím popište, o co máte zájem a hlavně  termín oslavy, svatby, promoce.

* U dárků prosím udedte vaši představu a popř. rovněž napište jméno oslavence, snoubenců nebo absolventa, včetně doplňující informace k výrobě aranží  a taky kdo věnuje.

* Já připravím kalkulaci, pošlu inkasní data pro platbu předem, vy zaplatíte. Pro velký počet objednávek se snažím o výrobu zhruba do týdne od úhrady - ale mám jen dvě ruce. 

* Objednávky vyřizuji po úhradě předem -  vyrobené a případně nepřevzeté zakázky a zásilky jsou pro mě dále neprodejné, nehledě na zbytečné náklady na přepravu zásilky z zákazníhovi a zpět.

* Zasílám DPD službou - cena u klasickách dárků od 179,- Kč, přes Zásilkovnu je cena i s balným od 109,- Kč - je nutné zadat vaši nejbližší Zásilkovnu - přehled odběrných míst je na www.zasilkovna.cz

 

Zasíláme pouze přes Zásilkovnu:

Doručení na výdejní místa v ČR u listovních zásilek  - základní cena od 109,- Kč 

Doručení na výdejní místa v ČR u zásilek balíků do 1 kg - základní cena od 119,- Kč 

Doručení na výdejní místa v ČR u zásilek 2-5kg - základní cena od 139 Kč 

Doručení na výdejní místa v ČR u zásilek do 5kg - větší rozměr  od 159 Kč 

Doručení na adresu domů nebo do práce od 179,- Kč

 

* Najdete nás v našem krámku Služby pro všechny s.r.o. v průchodu  od tramvajkové zastávky Nová Karolína směr Poruba směrem do parku. Vedle nás je prodejna se zbraněmi, naproti nás je COPY Centrum a Čistírna. Příjezd autem je směrem z ulice Poděbradova na ulici Jurečkova.

 

* Otevírací doba v našem krámku na ulici Střední 4 v centru Ostravy, pondělí - pátek 8 - 16.30 hodin 

Sobota - neděle možno vyzvednout čerstvé aranže u mě doma v Ostravě Porubě

* Po domluvě předem možno aranže  vyzvednout o víkendu dopoledne, 8 až 10 hodin na adrese mého bydliště na ulici Karla Pokorného 1353/57, Ostrava Poruba.

Pozor, příjezd k našemu domu je jednosměrka z ulice 1. Čs.armádního sboru, viz mapa. Jedná se o šestý dům po levé straně od ulice 1. Čs.armádního sboru, první vchod poslední patro. U našeho domu jsou zelené kontejnery na směsný odpad

 

O víkendu nebo v době mimo provozní dobu našeho krámku, provedeme tisk po telefonické domluvě za expres příplatek 400,- Kč

 

Výběr vín:

V dárkové verzi vín vám vyrobíme  víno  s etiketou na míru, cena odrůdového vína 199,- Kč, pozdní sběr 299,- Kč, na objednávku i dražší. Možno dodat i krabičku s výplní 99,- Kč 

* U vín používám zásadně kvalitní vína moravských vinařství. Vy si sami stanovíte typ odrůdový nebo pozdní sběr. Dále si určíte suché, polosladké, polosuché nebo sladké a já vyberu značku - typ dle cenové relace.

* Pro výrobu etikety na míru je  dobré uvést jméno  oslavence  a jmenovitě kdo věnuje.

 

* Všechny objednávky pište prosím emailem, do přednětu pište datum, na kdy zakázku potřebujete mít doma. Rovněž samozřejmě je možné objednávky zadat osobně v našem krámku prac.dny 8.30 - 17 hodin.

* Standartní dodací doba je cca 10 -14 dnů. Termín dodání vzhledem ale k datumu oslavy samozřejmě zohledňuji. 

* Expresní příplatek 100,- Kč

* Důležitá informace k uvádění mých www.stránek na dárkových etiketách: Mé stránky www.darkove.sluzby.cz,  které na mých etiketách uvádím,  je můj podpis - můj nápad - má grafika - mé autorství. Proto cena za návrh a tisk dárkových etiket může se pohybovat v cenách například okolo 150,- Kč u jednokusových zakázek např. etikety za láhev whisky.  Pakliže požadujete na etikety www stránky své firmy, nebo žádné, tedy ani mé, jedná se už o prodej grafické práce a tam se běžně všude účtují stokorunové částky. Já si účtuju v tomto případě příplatek - cenu 100,- Kč, o kterou se navýší cena za zakázku.

 

Jakékoliv dotazy ohledně termínů, zboží a služeb směřujte na email:

sluzbyprovsechny@seznam.cz  nebo pstrosova.ostrava@seznam.cz

nebo telefonicky 774 883 582 nebo 775 954 004

Dárečky vyrábáme jako prezentaci vaší firmy celoročně a rovněž operativně s ohledem na sezónní svátky - Nový rok, zimní motivy, pololetní vysvědčení, dárky pro žáky i kantory,  svátky jara, MDŽ, Valentýn, Velikonoce, pozornosti na  slet čarodějnic, svátek maminek, květen - lásky čas, maturity, promoce, vysvědčení, prázdniny, svatby, podzimí motivy, Mikuláš, Vánoce, PF a novoročenky apod.

 

DEZINFEKCE, ROUŠKY, RUKAVICE, ŠTÍTY U NÁS V PRODEJI

 

 

 

* V době dovolené - termíny bývají vypsány na našich stránkách - nejsme přítomni a obvykle nemáme možnost vyřídit e-maily. Pakliže máte dotaz či objednávku na toto období, bohužel nebudeme schopni toto pro vás vyrobit. Pakliže máte objednávku či dotaz na pozdější dobu, prosím do předmětu zprávy e-mailu přidejte datum, na kdy objednávku potřebujete (pro lepší vytřídění přijatých objednávek po dovolené). Děkuji za pochopení. Alena Pštrosová

 

* Nezasíláme do zásilkoven, ani nezasíláme balíky Českou poštou - s vyjímkou zásilek - listovních - zasílaných doporučenou poštou - etiket - štítků - poukazů.

* K zasílání zásílek balíků používám výhradně přepravu DPD kurýrem na adresu určenou k vám domů, nebo do zaměstnání, s převzetí osobním a s platbou předem. Doplatek dobírkou pouze u zakázek, kdy byla uhrazena záloha a doplatek dobírkou. Zakázky s celou platbou na dobírku nevyrábím z důvodu, kdy event. nepřevzetá zásilka je pro mě ztrátová už zbytečnou platbou za přepravu. Cena přepravy balíků je od 179,- Kč s ohledem na váhu těžkých balíků.

 

* Upozornění: Přepravce DPD mi nedávno rozbil dvě zásilky vín, ačkoliv jsou vždy  pečlivě zabaleny do bublinky, kartonu, jsou označeny křehké, sklo, neklopit apod. Bohužel za rozbití zásilky více méně nenesou žádnou zodpovědnost, jelikož mají tak skvěle postaveny přepravní podmínky a láhve, křehké zboží, vč. elektroniky jsou z přepravy vyloučeny, nebo se mohou přepravovat, ale za zničení nenesou odpovědnost a vše jde na můj vrub, rozhodla jsem se vše řešit následovně: Sety o více kusech balené v celofánu na podnose, které obsahují víno 0,7l dodávat jednotlivě zabalené. Součástí setu je dodávka podnosu, celofánu 120 x 120 cm, a stuhy, a vše si doma jednoduše zabalíte do připraveného celofánu

 

Máme spoustu krásných dárků k odběru ihned od narozeninových čokolád, láhví vín a  alkoholu s dárkovými etiketami, dárků k promoci, svatební, aranže a dortíky z dětských plen, ručníků a osušek, dárkových krabic a jiných pozorností - vše najdete podrobněji rozepsáno v jednotlivých proklicích na pravé straně.

Rovněž máme vždy dárečky k odběru ihned s ohledem na roční období, od Valentýna, MDŽ, svátků jara, Velikonoc, období čarodejnic, konce školního roku, prázdnin, začátku školního roku, Mikuláše, Vánoc a Nového roku. 

Aranže s  konkrétními jmény vyrobím na objednávku na základě osobní návštěvy v našem krámku nebo písemné objednávky e-mailem. Telefonicky objednávky nepřijímám. Telefonem podávám pouze základní informace, kdy vás stejně navedu na písemný konkrétní dotaz -  na který písemně odpovím.

Tel. 775 954 004 nebo přímo na mě 774 883 582

pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@seznam.cz 

* Zasíláme i na Slovensko - IBAN k zahraniční platbě dodáme, avšak jedině s podmínkou, že poplatky bance nejdou na náš vrub, ale veškeré poplatky s převodem zaplatí objednatel. Toto opatření je na základě zkušenosti, kdy nám byl poplatek za transakci stržen z účtu a tento nepokryl ani rabat a zakázka se tímto stává ztrátovou. 

* Vzhledem ke zkušenostem s některými platbami ze zahraničí zavádím následující:

U platby zadejte OUR -  veškeré poplatky platí plátce, nikoliv SHA - sdílenou platbu. Poplatky banky tvoří stokoruny a buď bych pracovala zadarmo, nebo se ztrátou. Pakliže zadáte sdílenou platbu, poplatek bude odečten z hodnoty vyráběného daru. Pakliže je poplatek větší, jak hodnota dárku, nebo třeba i gravírované služby, od zakázky odstupuji a peníze vrátím ponížené o poplatek.  

V době dovolené nejsme přítomni o obvykle nemáme možnost vyřídit e-maily. Pakliže máte dotaz či objednávku na toto období, bohužel nebudeme schopni toto pro vás vyrobit. Pakliže máte objednávku či dotaz na pozdější dobu, prosím do předmětu zprávy e-mailu  přidejte datum, na kdy objednávku potřebujete (pro lepší vytřídění přijatých objednávek po dodolené). Děkuji za pochopení. Alena Pštrosová

 

Platby přijímám pouze v krámku v hotovosti, platebním terminálem - kartou nebo převodem na účet.

V žádním případě nestačí mi zaslat naskenovaný kontrolní ústřežek o platbě poštovní poukázkou.

Důvod:

Stalo se mi, že mi jedna zákaznice po urgenci, kdy ji konečně zašlu zakázku na kterou spěchá, zaslala naskenovaný kontrolní ústřižek Poštovní poukázky. Na kontrolním ústřižku bylo správné číslo účtu, avšak platba nedošla ani za týden, za dva a v reklamačním řízení s Českou poštou jsem se dověděla, že na hlavním podacím lístku bylo uvedené číslo chybné, peníze byly obratem paní zaslány zpět. Vyrobená zakázka byla paní převzetá avšak GRATIS. Kdyby to byl omyl, který se stát může, byl by omyl  napraven, ale jelikož peníze byly vráceny ještě před zasláním zakázky, což jsem samozřejmě v době odesílání zakázky nevěděla, BYL TO ZCELA JISTĚ ZÁMĚR!

Proto platby tímto stylem již nepřijímám.

 
 

Důležité upozornění. 

Nejsme internetový obchod.
Nezasíláme žádné marketingové sdělení. Váš e-mail a vaše údaje slouží pouze ke korespondenci a doladění výroby aranží a pro objednání dopravy vámi objednaných zakázek e-mailem k vám. Nezasíláme nikdy žádné marketingové sdělení. Vaše objednávky a dotazy či poptávky zasílejte pouze písemně a e-mailem na e-mailové adresy:  pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@sezanm.cz. Zakázky zadávané osobně v našem krámku jsou anonymní, zadáváte pouze svůj telefon, bez jména. Váš telefon slouží jen pro případné další dotazy k výrobě dárkových aranží, či k avizaci termínu vyzvednutí zakázky.

* Z důvodu několika neseriozních zákazníků a nepřevzetí objednaných zakázek přes DPD, zasílám ve většině případech zakázky pouze  s platbou předem. Nemohu si dovolit platit dopravné nepřevzetých zakázek, nehledě na to, že nepřevzaté zakázky jsou pro mě dále neprodejné.

Přišla vám záslika poškozena, částečně nebo úplně zničená?

* V případe poškozené zásilky při přepravě DPD kontaktujte přepravce, sepište reklamační protokol, který jim a společně i mi spolu s fotografiemi zničené zásilky zašlete na meil, abychom mohli situaci dořešit. Bez fotodokumentace reklamace není reklamace u přepravní služby možná a v žádném případě není úspěšná.

* V případě poničení části zásilky poničenou zakázku je nutné zaslat  zpět s vyčíslením ceny za dopravu nebo poštovného, kterou vám uhradím obratem na účet. 

* Poté společně domluvíme další postup,  zdali počkáme na vyjádření reklamace přepravy, nebo Vám zašlu zakázku znova - řešíme individuelně. Podmínkou je vrácení poničené nebo znehodnocené zásilky zpět.

* Vždy se snažíme vše vyřešit k oboustranné spokojenosti. Nelze si ponechat ale poškozenou část zásilky a požadovat zaslání celé nové, neboť i poškozená zásilka má jistou finanční hodnotu, kterou je nutné zohlednit.

Upozornění pro objednávání:

* Své aranže prosím objednávejte s dostatečným předstihem - o výrobu aranží je celkem dost velký zájem a nelze reagovat okamžitě zasláním zakázky obratem. Snažím se sice vyjít vstříc i spěšným zakázkám, ale za situace odsunutí jiných, objednávejte pouze písemnou formou na meil pstrosova.ostrava@seznam.cz. I u tel.dotazů vás budu odkazovat na písemnou formu poptávek. Jen tak lze mít přehled o jednotlivých objednávkách a termínech. 

* Ceny aranží ve všech proklicích jsou orientační. Cena je kalkulováva vždy s ohledem na aktuelní ceny v maloobchodu. Může se stát, že cenu aranže není možno dodržet z důvodu zásadního zvýšení ceny jednotlivých prvků aranže, drobné změny do cen nepromítám.

*  NOVINKA - u objednávky, prosím, do předmětu emailu zapište termín, na kdy aranži nutně nejpozději potřebujete, je to pro mou lepší orientaci při vyřizování zakázek.

Informace k objednávání vín:

 Cena minivínka 0,175l je 60,- Kč bez zdobení hrdla, lze hrdlo samozřejmě i dozdobit. Používám Habánské sklepy nebo Mutěnice - dle momenální  nabídky trhu Frankovku nebo Muller Thurgau.

* Jako děkovná vína používám  víno moravské 0,7, cenovou kategorii samotného vína si stanovíte sami (klasické stolní víno v ceně do 100,- Kč, přívlastkové víno v cenové relaci okolo 160,- Kč a pozdní sběr v cenové relaci 200,- Kč a více). Cena etiket i s návrhem a lepení dle složitosti cca od 99,- Kč - dle námětu - u jednotlivé láhve, u série lahví je cena etiket samozřejmě levnější.

* Vína dodávám dle cenové relace objednaného vína suchá (všechny cenové relace), polosuchá, sladká (jen pozdní sběr). Vína vybírám z různých Moravských vinařství např. Vinařstní Procházka, Krist, Templářské sklepy, Habánské sklepy, Znovín, Valtice a pod. V zásadě vybírám dle objednané cenové relace samotného vína a typu vína od suchého po sladké, jelikož každé vinařství se obvykle specializuje na konkrétní typy vín. V žádném případě nepoužívám podřadné typy vín, nebo dovozová vína, pakliže nejsou předmětem objednávky.

* Etiketa se lepí tak, aby vždy byla zřetelná kvalita darovaného vína  (vždy zůstane 1 originál, většina kvalitních vín má etikety dvě - přední a zadní)

* Termín  dodávky  je individuální dohodou - uveďte proto termín, do kdy je potřeba zakázka udělat - zdali je toto v našich časových možnostech.

 

Obecně platí k objednávkám.

 

* Pro zákazníky z Ostravy a okolí můžete provést objedávky i osobně v našem krámku Služby pro všechny na ulici Střední 4 v centru Ostravy.

 

* V případě objednávek pro mimoostravské zákazníky proveďte objednávku písemně přes kontaktní formulář nebo nejlépe meilem na adrese: pstrosova.ostrava@seznam.cz nebo sluzbyprovsechny@seznam.cz

 

* Důležité upozornění - pokud nezvedám telefon, zavolám Vám zpět v co nejkratší době. Dopoledne pracuji jinde a osobně mě zastihnete v našem krámku v pracovní dny zhruba po 13té hodině. Tel. 774 883 582 nebo na manžela 775 954 004

 

* Své aranže prosím objednávejte s dostatečným předstihem - z důvodu většího počtu objednávek se doba výroby může prodloužit.

 

*  NOVINKA - u objednávky prosím do předmětu meilu zapiště termín, na kdy aranži nutně nejpozději potřebujete, je to pro mou lepší orientaci při vyřizování zakázek.

 

* Termíny dodání se mi počtem objednávek prodlužují na min. 1 týden, ale samozřejmě jsme schopni operativně vyřídit objednávku i dříve (po vzájemné dohodě vyjímečně i do druhého dne).

 

* Výroba štítků, tisk permanentek a pozvánek, výroba dekorativních perníků  a složitější aranže vyžadují  zaplacení zálohy 70% převodem, nebo v hotovosti v našem krámku na ulici Střední 4 v centru Ostravy, bez zaplacení zálohy nelze objednávky zadat do výroby, z důvodu nepřevzetí zakázky nebo zrušení již rozpracované zakázky. Takové zboží je pro nás dále neprodejné. Vše je ale podrobně popsáno v jednotlivých sekcích nabídky našich služeb a v našich obchodních podmínkách.

 

* Při zasílání na balíků využíváme přepravní služby DPD a pro předání potřebuji Vaši adresu a  Váše tel. číslo, pro kontakt s kurýrem přepravy. Cena poštovného je od 179,- Kč (s ohledem na váhu). Dobírku, nebo  doplatek zakázky platíte kurýrovi dobírkou.

 

* U pozvánek, štítků, etiket, permanentek apod. lze pro ušetření Vašich financí zaplatit celá částka převodem předem,  zasíláme pak doporučeným psaním za cenu poštovného od 69,- Kč (s ohledem na váhu zakázky)

 

* U aranží bankovek, tyto mi zašlete na účet, který Vám napíšu do meilu. Cenu za aranži platíte kurýrovi dobírkou. U spěšných zakázek po dohodě lze zaplatit celou částkou dobírkou při převzetí.

 

* Všeobecné podmínky najdete v samostatném prokliku

 

* Najdete nás v průchodu u tramvajové zastávky Nová Karolína - směr Poruba, hned za prodejnou outdoorové výbava a oblečení HUSKY, dříve prodejna AUTO HELLER, z druhé strany naší prodejny sousedíme s prodejnou se zbraněmi a průchodem projdete do parku směr Dům umění.

 

 

Náš krámek jistě lehce najdete:

* Po domluvě předem možno vyzvednout  i v sobotu ráno zhruba do 10 hodin u mě doma v Ostravě Porubě na ulici Karla Pokorného 1353/57, pozor příjezd je jednosměrka z ulice 1. Čs.armádního sboru, viz mapa:

Tel. 774 883 582, 775 954 004

 

Standartně používám tyto typy čokolád:

1. 100g GRAZIOZO grafika s textem na míru 60,- Kč

2. 175g  75% nebo i mléčné, grafika s textem na míru cena 120,- Kč

3. 200g MERCI s textem na míru 199,- Kč

4. Čokoládová pochoutka malá cena 15,- Kč, s konkr. jmény 18,- Kč

5. 80g mléčná cena 39,- Kč

Není ale problém použít čokolády Bio, nebo jiné, kvatitativně a hlavně cenově na jiné úrovni, které se pohybují zhruba od 60,- Kč u malých čokoládek/kus -  cena samotné čokolády. Tyto běžně nemám skladem, ale v dnešní době není problém je zajistit, to jen pro dokreslení situace nabídky. Vždy je to o nárocích na kvalitu a cenu. Zákazník by neměl očekávat BIO kvalitu za cenu standartu.

 

Kontaktní formulář

Položky označené * (hvězdičkou) jsou povinné.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.